Vores forskellige funktioner i kundeservice
-
Administration og håndtering
Vores administrative team arbejder målrettet på at sikre høj præcision og hurtig service, hvilket skaber en effektiv og problemfri kundeoplevelse.
Teamet håndterer alt fra modtagelse og behandling af ordrer til koordinering af leverancer samt korrekt fakturering og dokumentation.
-
Transportkoordinering
Levering
Vores transportkoordinator sikrer, at leveringsplanlægningen forløber effektivt, så det rette materiel når frem til det rette sted på det rette tidspunkt. Dette bidrager til, at projektet kan forløbe så gnidningsfrit som muligt.Retur
Når projektet er afsluttet, hjælper vi dig med at planlægge en effektiv og problemfri returproces.
Hos PERI er returplanlægning en central del af vores logistik- og bæredygtighedsstrategi. Ved nøje at koordinere returneringen af vores materiel, sikrer vi optimal ressourceudnyttelse. -
Projektledelse
Ved store projekter hjælper vores projektleder dig med at koordinere materialet til projektet, så du får mest muligt ud af materialet på byggepladsen.
-
Projektets afslutning
Er dit projekt ved at nå sin afslutning? Vi hjælper dig med en effektiv og problemfri projektafslutning gennem en grundig og systematisk gennemgang af de sidste faser.
Dette indebærer at sikre, at alle leverancer og tjenester er fuldt gennemført og dokumenteret, at alt materiel er korrekt returneret, og at fakturaer og betalinger stemmer overens.
Vi prioriterer også din feedback for at identificere forbedringsmuligheder og sikre, at alle parter er tilfredse med resultatet.
Salgs- og lejebetingeler
Brochurer Kundeservice
Tag et kig på eller download vores brochurer her